miércoles, 17 de marzo de 2010

Un passeig per la Llibreria Leolo, al carrer Turia





El passat diumenge, em vaig trobar de sorpresa la llibreria Leolo (Carrer Turia, 50 -València. Barri del Botànic) oberta i vaig passar per veure el que tenien. És una alegria poder trobar-te tot un món de llibres infantils i juvenils i poder parlar amb algú d'ells.
Té molt d'espai per poder jugar i també per poder agafar un llibre i posar-se a llegir. Podeu comprar des de llibres a objectes de papereria, jocs educatius, ah!! i llibres en altres idiomes, i no solament en anglés. Em va agradar molt!! Ja era hora, una llibreria com esta a València. Serà la meua la propera... no se yo!
Acabe comprando alguno, aunque como siempre me costó decidirme. El pop-up de Alicia en el País de las Maravillas de Kókinos me tentó, però mejor en otra ocasión. Al final, elegí un cómic de regalo para mi hermano y Vamos a cazar un oso, un clàsico ya en la literatura infantil, ideal para jugar las onomatopeyas con los niños.
Vos convide a anar i quan comencen les activitats ja ens veurem per allí, a veure si algun conte contes jo.
Conte contat... continuarà

No hay comentarios:

Publicar un comentario